Wanneer personeel kosten maakt voor het bedrijf en vervolgens declareert is het van belang dat de facturen op naam van het bedrijf gesteld zijn, anders is er namelijk geen recht op aftrek van btw. Ik raad aan schriftelijke afspraken te maken met het personeel over het declareren van kosten. Waar moeten zij op letten en welke kosten zijn declarabel en voor welke bedragen. Je mag als werkgever niet zomaar alle kosten belastingvrij vergoeden. Buiten dat voorkomen schriftelijke afspraken discussies achteraf. Ik denk hierin graag met je mee.
Recente berichten
- Vacature: Belastingconsulent bij een bruisend belastingadvieskantoor
- Fiscale superspeurder gezocht
- Stage assistent accountant
- Wow wat gaaf, een prachtige orchidee
- Belastingconsulent gezocht – Kom bij ons vrolijke fiscale feest!
- In de lunchpauze naar het bos? Kom bij ons werken!
- Energieprijzen rijzen de pan uit
- Aangifte 2022
- Valentijnsdag
- We zijn verhuisd
- Vrijdagmiddag. Bijna weekend!
- Sinterklaas
- Grijs naambordje
- Belasting geen stekelige toestand
- Onze parmantige haan
- Mijn werknemer is ziek tijdens de vakantie en nu?